خطاهای غیر معمول را بررسی کنید
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


چنانچه تا اینجا تمامی این امور انجام داده­‌اید و هنوز نتوانسته­‌اید خلل ورقه سپید در وردپرس خویش را حل نمائید، با شما همدردی می­‌کنیم، به این دلیل‌که شما در اقلیت می باشید، چون طریق­‌هایی که ما تا به امروز تیتر کرده­‌ایم طولانی تر اشتباهات را پوشش می­‌دهد. با این اکنون، هنوز هم آرزو موجود هست.
اینک می­‌خوا‌هیم به طور اجمالی، بعضی از مورد ها غیر معمول که می‌­تواند منجر تولید خلل در وردپرس شود را بازبینی کنیم. احتمال کمتری برای وقوع آن ها موجود هست، ولی نباید از آنان غافل گردید، به این ترتیب بهتر میباشد در بالا همگی مورد ها مهم را پیش از این باز بینی کرده باشید.

شرایط سرور خویش را باز بینی فرمائید
این قابلیت موجود است که اشتباهات وب سایت شما ناشی از خطاها سرور صاحبخانه اینترنت شما باشد. ممکن میباشد سرور تماما از فعالیت افتاده باشد، به این ترتیب وب سایت­‌های دیگر را که می­‌دانید در به عبارتی سرور میزبانی گردیده‌­اند را بازبینی فرمایید. همینطور ممکن میباشد فقط نصیب­‌های خاصی از سرور به صحت فعالیت نکند، یا این که برای کارها مراقبت فعلا از عمل افتاده باشد. یکی‌از منش­‌هایی که می­‌توانید به امداد آن، این گزینه را باز بینی فرمایید باز‌نگری موقعیت خدمت صاحب خانه اینترنت میباشد.

حتی چنانچه به حیث می­‌برسد سرور شما به نیکی عمل می‌­نماید و صاحبخانه اینترنت شما مشکلی ندارد، گشوده هم می بایست همت فرمایید با پشتیبانی آن تماس حاصل نمایید. به دلیل آن که ممکن میباشد وبسایت شما در سرور مشکلاتی را تجربه نماید، حتی در‌حالتی که هیچکس دیگری با به عبارتی ایراد روبرو نشده باشد. ممکن میباشد آن ها بتوانند به شما امداد نمایند.

یاد نهفته (Cache) خویش را باز نگری فرمائید
اجرای شیوه­‌حل­‌های خاطر نهفته در وردپرس روشی عالی برای سرعت بخشیدن به وبسایت شما میباشد. البته به جهت اینکه ورژن­‌های دیرین پوشه‌­ها را ذخیره می­‌نماید، این خطر موجود است که محتوای کهن منسوخ گردیده منجر تولید مشکلاتی شود.

با تزکیه یاد مخفی، تمام داده ها ذخیره گردیده غیرضروری از تارنما شما منزه خواهد شد. زمانی این عمل را انجام دادید، مجدد وب سایت خویش را بازبینی فرمایید تا ملاحظه کنید که آیا ایراد برطرف شده‌است یا این که نه.

تارنما خویش را برای فولدر­‌های معیوب کاوش فرمائید
بسیار معدود واقعه می‌ افتد که پوشه‌­های اصلی وردپرس در گیر نقص‌ شوند، ولی قابلیت بروز آن موجود هست. برای مثال، هنگام نصب ورژن نو وردپرس، ممکن میباشد خطایی چهره دهد و سبب وخیم شدن یک یا این که یک سری فولدر شود. چنین مواقعی، معمولا در لاگ نادرست در موقعیت گونه های زدایی تثبیت می­‌شوند، البته خیر مدام. در صورتی گمان می­‌فرمایید مشکلی در پوشه­‌های اصلی تارنما شما موجود هست، می‌­توانید با میزبانی اینترنت خویش تماس حاصل نمایید و از آنان بخواهید تا در تشخیص و رفع خلل به شما یاری نمایند.

در حالتی که هیچ کدام از این نحوه‌­ها، اختلال شمارا حل نکرد، چه کاری بایستی انجام دهید؟

در صورتی هنوز یک ورژن حمایت کننده از وبسایت خویش تنظیم نکرده‌­اید، ممکن میباشد در گیر اختلال گردید. تهیه و تنظیم ورژن حمایت کننده به شما قابلیت می­‌دهد تا در رخ بروز نقص‌، ورژن نخستین تارنما خویش را به آسانی بازیابی نمائید.
در حالتی‌که هیچ­‌سیرتکامل ورژن پشتیبانی در دسترس ندارید و ارائه دهنده صاحبخانه اینترنت شما نمی‌­تواند یاری دهد، به احتمال زیاد بدون چاره خواهید بود وب سایت خویش را از در آغاز نصب فرمائید. این مورد ایده‌آل وجود ندارد، ولی صرفا کاری میباشد که قادر است وب سایت شما‌را به معاش بازگرداند. البته به عبارتی‌طور که میبینید اولی چاره وجود ندارد و آخری روش میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: